1394/10/19 منو عشقم هانیه زیر بارون

1394/10/19 منو عشقم هانیه زیر بارون

روحِ باران،
دلم را آشوب می کند!
و من هنوز قانعم!
به سجده هایِ عاشقی،
به واژه هایِ سادگی،
به تار و پودِ زندگی،
و به هر چیزِ زیبایی،
که دلم را در برابرِ دلت،
قرص نگه می دارد!


 

 

امروز 1394/10/19 منو عشقم توی ی بارون عالی با هم قدم میزدیم

خیلیا حسدوی میکردن به این که منو عشقم با هم هستیم

هانیه عشقم خیلی دوستت دارم Valentine kiss



نظرات شما عزیزان:

melii
ساعت16:40---19 دی 1394
سلام وبت عالیه عسیسم..به وب منم بیا
پاسخ:سلام مرسی عزیزم چشمات زیبا میبینن چشم حتما میام


ترنم
ساعت13:38---19 دی 1394
خیلی وب قشنگی داری خیلی عاشقانه و زیبا
پاسخ:سلام ممنونم از این نظر لطفته


پریوش
ساعت12:36---19 دی 1394
یه فهرست بی نظیر از وبلاگ هایی که تازه به روز شدند. فوق العاده است...شما هم وبلاگت رو اضافه کن
پاسخ:سلام واقعا عالی بود ثبت کردم ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 19 دی 1394برچسب:, ] [ 10:48 ] [ خ͕͗̅ش͕͗̅ا͕͗̅ی͕͗̅ا͕͗̅ر͕͕͗͗̅ ]
[ ]